Bij Shoppen bij Jessie willen we dat jij blij bent met je aankoop. Toch kan het gebeuren dat een artikel niet helemaal naar wens is. Geen probleem – hieronder lees je hoe je kunt retourneren.
Retourneren zonder opgaaf van reden
Je mag je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden retourneren.
De retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening.
Zodra wij het artikel in goede staat hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 14 dagen terug.
De sieraden of accessoires dienen onbeschadigd, ongebruikt en – indien mogelijk – in de originele verpakking te worden teruggestuurd.
Retourneren bij een probleem
Is je bestelling beschadigd, defect of verkeerd geleverd?
Neem dan binnen 7 dagen na ontvangst even contact met ons op via info@shoppenbijjessie.nl.
In dat geval nemen wij de retourkosten volledig voor onze rekening.
Je krijgt vervolgens een nieuw artikel of, als je dat liever hebt, het aankoopbedrag terug.
Hoe werkt retourneren
1. Stuur een e-mail naar info@shoppenbijjessie.nl met je bestelnummer en eventueel een korte toelichting.
2. Wij sturen je vervolgens de retourinstructies.
3. Verpak het artikel zorgvuldig en stuur het terug volgens onze aanwijzingen.
---
💛 Tip: Bewaar altijd het verzendbewijs van je retourzending totdat deze door ons is verwerkt.
---